Saknar...

Saknar älsklingen nu när han inte är här varje dag...
Tittade precis på hans resultat från kemi provet han gjorde i torsdag, han hade full pott, Du är så duktig älskling!

Nu öser regnet ner -mysigt-


Rinde pappa på jobbet och frågade om det var möjligt att vi har råttor på vinden, det lät nämligen som om dte satt något och knaprade, han sa att han skulle kolla på dte när han kommer hem, skruvade upp ljudet högt som tusan, men nu har det slutat.

På tal om honom så kom ju han och mamma hem från Thailand i lördags och så hade de med sig en massa saker till mig. mina fotoalbum och mitt godis som jag köpt. Sen fick jag min parfym (paris hilton) som jag trånat efter sen i höstas, en mascara, foppa tofflor blåa, fina och sköna och så en bikini -lycklig- J fick en sötsurr sås som var stark, det gillar han och så fick han ett par badshorts, skit snygga. n u är ju de så bruna och fina att jag ser ut som ett spöka bredvid dem, jag la min arm bredvis pappas och jag såg verkligen vit ut.

Får börja spara, vill dit igen men jag måste ju plugga klart först och innan jag är klar så har J på börjat sin utbildning så då måste den bli klar fösrt...-suck- Det dröjer nog ett tag.. Vi får hålla oss till trevliga semestrar inom Sverige på sommaren.

http://tbn0.google.com/images?q=tbn:RPzi0Qym-npT8M:http://www.grinningplanet.com/2004/05-06/sun-cartoon-copyright19.gif

Ska fråga älsklingen om han inte kan komma hit en sväng, innan hans lillasyster slutar skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback