Marabou Daim

Det är fredag! Sitter och smaskar på min marabou daim jag fick av tjejerna i lördags. Älsklingen är och tränar så då passar jag på att sitta här. Ska åka till mormor sen och hämta en massa saker som mamma ska få imorgon när de kommer hem. Imorgon blir det IKEA en sväng, ska köpa matpinnar, sen blir det nog marieberg (ett köpcentrum) för IKEA stänger kl 18 och mamma och pappa landar inte för än kl 21, blir lite tråkigt att sitta på flygplatsen i 3 timmar. Men när vi kommer dit så blir det lite picknick, ska baka muffins att ta med.

Jag har kommit fram till att jag är en riktig planerare (dvs när det gäller sånt jag tycker är kul). Att planera middagar, och andra galna ideér jag får är det roligaste jag vet. Ska även ge mig på att planera ett barnkalas till mina två underbara syskonbarn som fyller i maj om de ska ha något, annars får jag väl ta mig an deras storebros kalas i augusti.

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback