Happy Happy Och Jordgubbstårta!





Mumsar på fryst fast tinad jordgubbstårta mums, har fått två försenade presenter, en VIT (!wee!) pastatallrik och en vit tulpanvas assnygg!

Sen tittade vi lite på handboll men de spelade så uselt så jag har inte återgått än, men mamma säger att de spelr bättre nu.. så ska jag titta och vänta på att j ska ringa, eller ska jag plinga honom själv...

Brännde ig på  min varma choklad igår så jag fick en sådan här sträv tunga man får (är väl en massa små blåsor.) och så idag när jag käkade tårtan när den var ganska mycket mega kall så domnade hela tungan bort...på stället jag brännt mig alltså.. Jag svamlar nu känns det som.

Satt en toki tant på bussen igår som var lite tokig och småfull, eller så var hon helt enkelt bara full... Toki var hon iallafall orkar inte skriva ner allt men hela vägen Ca 40 min. Satt och och ojade sig och prasslade med sin påse som är en sådan här väldigt prasslig påse (stör mig något otroligt på dessa påsar) och varje gång hon hade prasslat började det lukta någonting väldigt sött och äckligt, typ som hostmedicin..(blev näsan illmående) Sen så helt plötsligt började hon låta som en kyckling! Efter 40 minuters ojande var det väldigt skönt att få gå av bussen och slippa tanten..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback