Djupt besviken...

Jag är en STOR Färjestad suporter (tänkte på ett annat ord men det försvann) och nu är jag djup djup besviken...
Jag älskar mitt lag och hockey så ja jag lever mig väldigt mycket in i det, säger Vi om laget och skriker på TV:n.
Så imorgon sa jag till J om någon pratar hockey med mig, så går jag.
Jag är som jag är också så min besvikelse blir ilska.

Men jag är så sportslig så jag säger Grattis lindköping, hoppas ni tar guldet.

(Har man vunnit över oss, så ska man fan i mej ta guld också)

Bilden ?http://www.svt.se/content/1/c6/57/62/59/farjestad290.jpg? kan inte visas, då den innehåller fel.

Kommentarer
Postat av: Micka

Tycker ditt inlägg är fantastiskt. Alla bara måste älska färjestad :P hoppas det går bättre den här säsongen. *håller tummarna*

keep up the good work!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback