Vilken morgon!

Väcks helt plötsligt av pappa som säger att jag ska upp och lägga mig i hans säng för rörmockaren kommer. Va fan, blev skit grinig och gick upp med sovmasken på och la mig i deras säng medans jag muttrade och pekade på fönstert där solen lös igenom som tusan! Muttrar sen lite svär ord om att de väcker mig, men jag lyckades somna om och sov till 11.15 dock tog dte ett litet tag att somna om då man hör värsta borrandet där nere och lite hammerslag.

Snacka om att man var kissnödig när man vaknade och inte kunde man gå på toa, han hade stängt av vattnet, så det var tur att jag vaknade så sent annars hade jag nog inte vetat vart jag tagit vägen. fick inte med mig nå byxor upp så jag gick runt i en t-shirt som inte är så lång och i mammas alldeles förstora byxor och väntade på att det skulle bli luch så han skulle sätta på vattnet! Då var min lycka gjord!

Bilden ?http://www.grinningplanet.com/2005/05-10/plumber.gif? kan inte visas, då den innehåller fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback