Tack mamma

Mamma hade köpt jordgubbar som fick bli efterrätt -mumsigt värre-

åter igen vill jag ha pengar i överflöd. Har en massa sprudlande idéer om tavlor jag vill måla och göra. Visst jag kan göra till mig själv, då blir det inte så dyrt, men jag får ju en masssa idéer till mina syskonbarn. idén var från början bara till en av dem, men jag kan inte vara så orättvis så då måste ju alla tre barnen i den familjen få.

Sen är jag ju inte ens säker på att det blir bra, då känns det mycket dumt att lägga pengar på det. Samt att jag vill köpa ny färg också. Om jag inte skulle åka någonstans i sommar så visst skulle jag kunna göra det där, men som jag sagt förut så väntar Liseberg och kolmården!

Nu ska jag borsta tänder och sätta på min pyjamasen innan det blir mys framför Bones.

http://www.blueride.se/images/paint_splatts_stickers.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback