Regnig mysdag

Idag har det varit en härlig regnig mysdag, så jag och älsklingen har bara myst. Dock så drog han ut mig på en löparrundan som varade i hela 17 minuter innan jag fick så ont i knät att jag inte kunde springa, så vi fick gå resten.
Jävla skit knä!

Igår var vi hemma hos honom och käkade grillat och spelade kubb, givetvis förlorade vi eftersom jag oh J inte var i samma lag. Förklarade ju för honom att det är bäst när vi är i samma lag, med min intligens och hans skicklighet.
Sen började ju E och H att tjaffsa om regler så mot sista halvan av andra omgången var inte stämmningen på topp, och efter det så cyklade vi hem till mig. Tittade på en film (Taxi 4) innan vi gick och lade oss.

Jag och J bestämmade att det ska vara helg 5 dagar i veckan istället för 2, det blir mycket roligare på det sättet =)

Bilden ?http://www.glamurno.com/uploads/posts/thumbs/1178723237_www_glamurno_com_6.jpg? kan inte visas, då den innehåller fel.

Vore guldiga naglar något att testa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback