Matproblem

Jag hatar sådana här tillfällen. jag sitter och väntar på j och funderar ut en jätte mumsig rätt som vi ska käka, sen när han ringer så ska han inte alls äta här. Och jag har ingentig att äta...vilket resulterar i att jag inte äter. det blir han ju jätte glad över när han kommer, han kommer skälla som fan. Så hjälp mig vad fan ska jag äta?!

Det jag planerat var att vi skulle göra en wok med en massa tjaffs i och så, men då skulle vi behövt handlat så det där skite4 jag i nu, han kommer ju säkert inte ens ta med filmerna jag sa att jag ville se (sa det i torsdags så det har jag ALDRIG sagt, för han är så jäkla glömsk att han inte ens kommer ihåg vad han åt igår ( visst det kommer han ihåg men ingenting annat) ) Nu ska jag sura en stund och prata lite mer med Sis.


Kommentarer
Postat av: Karin

äta bör man, annars-...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback