Kul kul Kalle kuling

Finns Kalle Kuling påsarna kvar, eller om det var tablettaskar?

http://www.jimgahnfelt.se/bilder/Blomsterkrans.jpg

På fredag är det midsommarafton, ska nog göra mig en blomsterkrans att ha i håretg, om jag hittar några blommor med det borde finnas ute hos J.

Jag velar fortfarander om tavlorna, ville måla en och sen skriva dit en snutt ur en text, men nu funderar jag på omm jag ska köpa små och bara skriva någon rad; som till min Prinsessa tänkte jag skriva: Som en liten sol skiner du för mig.
Frågan är vad jag ska klura ut och skriva till de andra två. får sätta mig och läsa lite fina sångtexter.

Å andra sidan så är dte ju finare med en snutt text ur en dikt eller sång, men nej jag tror jag kör på den andra idén blir billigare...då kanske jag har råd att köpa ny färg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback