Frågetips?

Sitter här och lär min mamma hur man skriver siffror på mobilen, hon är bra söt hon. Men nu kan hon även detta så nu kan hon allt =)

Fick en present av henne idag, chokladklubba som man sätter ner i en kopp med varm choklad och rör tills den smälter.

Har nyss mumsat jordgubbar, jag kan inte få nog, ska äta det imorgon givetvis och så på lördag med =)

Till grillkvällen vi ska ha om några veckor har jag kommit fram till att detta ska ingå i våran 5-kamp:

säckhoppning
boule
plockepin
frågesport
kasta ring

Nu gäller det bara att komma på frågor, har kommit fram till att det är jätyte svårt att komma på frågor om personer. min svåraste fråga är nog vilken min favorit mat är (eftersom J´s familj bara tror att jag äter makaroner =) )
Skulle vilja be om tips, men det är ju inte så enkelt när man inte känner personerna. men om ni har gjort en frågesport om några vänner, vad har ni använt för frågor då?

http://www.town.midland.on.ca/media/thumbs/question.jpg_1399_thumb346x507.jpg



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback