Busig och lycklig

Är på ett sånt här bra humör nu då jag är busig och jätte lycklig.
Har pratat lite med största syrran och så kom jag på att jag vill göra en av efterreätterna när hon kommer hem nästa vecka! Tror det blir den med grillade jordgubbar och marsmallows på spett med vitchoklad. Passar på att göra sånt när inte J är med då han inte tål laktos. Då jag är osäker på om blockchoklad innehåller laktos. Någon som vet med säkerhet? Pussycatdolls ikväll, men jag blir inte så populär om jag ska ta upp TV:n 2 timmar i sträck igen (Tittade nyss på Top Chef och Beyond the break) Det går alldeles för många bra serier på onsdagar, kan de inte lägga över nån tikk torsdagar klockan 20.00 vore mycket bättre.

Bilden ?http://img.aftonbladet.se/matovin/0607/06/jordgubbe2.jpg? kan inte visas, då den innehåller fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback