Björn Rosenström



Kommer till Nora under noradagarna och min älskling jobbar då så vi kan inte gå! -depp-



på fredag ska vi på bio -längtar!- sitter och disskuterar vilken vi ska gå på, men nu käkar han så jag bloggar lite under tiden och lyssnar på rosenström. Bakade kakor idag, det blev ganska några jag var inte så bra påatt filura ut hur mycket smet jag hade och hur stor kakor jag kunde göra..men men det kommer nog inte så många, annar kan jag göra en sats till för de var super enkla! choklad och kokos kakor heter de.

3 äggvitor
2 dl florsocker
[Dessa två vispar lätt]
3 dl kokos
1 msk vaniljsåspulver
½ dl kakao
[rör ihop och häll sedan ner i äggsmeten]
Klicka up på en plåt
Ugn 175 grader, i mitten i 10 min




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback