Tack syster yster!

Idag så kommer min syster och säger att jag kan få ett komplett kökssätt, 4 stolar och ett bord som man man kan fälla ner sidorna på av dem! Stolarna var presis sådana som vi tänkt köpa, jag visade en bild på dem, snacka om perfekt! Sen har jag träffat Sis också Ungarna ville träffa sin mormor så då åkte de ghit, sen åkte vi och köpte ett linne och en baddräkt till prinsessan och då köpte även jag ett par knä långa veta jeansbyxor, super snygga och  bra att ha i detta halvdana väder som gör att jag inte vet vad jag ska ha på mig, har gått i mina linne knickerns hela sommaren, men de måste ju tvättas också och då har det varit problem!

Fick reda på nu att J´s kompis, delvis min, han käkar Ca 25 glassar i veckan, shit säger jag!
Bjuder på en bild på en sol

Solen

Kommentarer
Postat av: Karin

25 glassar oj


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback