Sprudlar av idéer!


Har nyss skjutsat syrran och hennes familj till tåget, de ska åka på en kryssning.

[C testar mina solglasögon]

C: Jag lånar de här så får du dem imorgon
Jag: Det går ju inte då har ju inte ni kommit hem
C: Jo vi kommer hem imorgon
Jag: Jaha, men mamma sa att ni skulle komma hem på måndag
C: haha ja det är måndag imorgon

Bilden ?http://www.stockholm.se/pages/352070/1paints3-thumb.jpg? kan inte visas, då den innehåller fel.
Jag sprudlar av idéer idag, till L vill jag måla entavla i svart och vitt och sen sätta kort på den. Tror hon skulle gilla det!
Sen så ska jag göra kärlekstavlan. Vill även göra en tavla till prinsessan men den kommer nog bara stanna i huvudet...kan ju inte göra något till bara henne, när hon har två syskon.

Hittade en massa kort jag tagit på semestrar. ska kopiera och förstora några av dem eller bara kopiera dem och göra en liknande atvla som den jag vill göra till L.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback