Sjuk =(

Jag har varit magsjuk, mår bättre idag, dock känns magen konstig eftersom den nu fått i sig en macka för första gången på ett dygn.. men jag ska ända följ ed mina föräldrar och shoppa lite saker till badrummet och jag ska shoppa presenter, samt nått fintt ill mig kanske =)

Jag kan iallafall säga att igår var dte den längsta och tråkigaste dagen i hela mitt liv, vaknade klockan 5 av magsmärtor och sen så kunde jag inte röra mig på hela dagen utan låg där och hade ont- Usch!
men nu är jag på bättringsvägen! Jippie, och nu springer mamma runt hela huset och ut och in för att leta efter pappa men hon verkar inte itta honom, det ser lite komiskt ut!

Nu ska jag sätta mig och bläddra i H&M katalogen
Ros
Mammas ros

Kommentarer
Postat av: Karin

stackare skönt att det är bättre!

Postat av: Karin

thanks:) ha en fin dag nu!!

2007-07-25 @ 10:21:10
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback