Presenten löste sig!

Efterlyste ju idéer på vad jag kunde köopa till min kompis, men jag kom på det alldeles själv, ibland ska man helt enkelt inte tänka utan det ska bara komma av sig själv. jag kom på att jag ska göra pannacottan hon tyckte var så god, och sne så ska jag ösa upp den i glas som jag har skrivit något på.

det är 6 glas och jag har kommit på dessa tre ord: Kärlek Lycka Glädje
Vad kan jag skriva på de tre andra glaset?! tips!

Har kollat på Happy Feet nu, åh vad söta pingvinungarna var, håller ni inte med:

Bilden ?http://thecia.com.au/reviews/h/images/happy-feet-7.jpg? kan inte visas, då den innehåller fel.

Mamma åkte iväg och köpte lite salta pinnar till mig sen ska jag tillbringa kvällen med att prata lite mer med J, (längtar tills jag ska träffa honom bara två dagar kvar, jag pussas och kramas så mycket!) sen ska jag kolla på mina inspelningar av bones och på det avsnittet ikväll, sen har jag även lite filmer att titta på, ville se beyond the break men det gick visst inte idag... Jahaja nu ser jag på kanal 5´s hemsida att de har ändrat sändningstid, vad treligt att de kunde upplysa om det efter programmet...eller var det jag som inte hörde det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback