Mys fredag

Kom inte hem förns sent igår så jag hann aldrig lägga in några bilder. Gårdagen mestod av storhandling och sen så koma pappa till sis på kvällen och så grillade vi, kyckling kött och majs, riktigt mumsigt! Ungarna är helgalna i majsen, de ser nästan ut som Musse Pigg och Kalle Anka när de är på husvagnssemester.

Idag ska jag bland annat titta på mina inspelningar av Las vegas och Gilmore Girls, tror jag ska sätta mig med en skål hemmagjord rabarberglass och två körsbärsmuffins! Sen när Solen kommer så ska jag springa ut och sätta mig i den och smekas varm av värmen och bara mysa! J jobbar idag så vi träffas inte förns imorgon.

Muffins


Här är kossan som vi tittade på när vi var och plockade ärtor.

Ko


Kommentarer
Postat av: AmandaB

Haha vilken cool kossa!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback