Födelsedagskalas

Nu har vi varit på födelsedagskalas hos Sis, hon hade sparat ett bit tårta till mig bara mig och den var inte liten heller =) Lyckliga mig som har världens bästa syster! Sen blev hon jätte glad över linnena som hon fick.

Sis- Storlek 36, tror du jag kan ha det eller?
Jag - Ja
Sis - Näää
Jag - vi får väl se
[Syrran går och provar och de passar perfekt
Jag - vad var det jag sa?
Sis - okej då, vill du ha tillbaka ditt linne nu?
Jag - Ja tack!

Jag har dödat en spindel och den ligger fortfarande död där..
Sen har jag "hotat" Zingo (min katt) med att om han river upp sitt sår igen så sätter jag på honom tratten. Den tycker han absolut inte om att ha och förra gången jag hotade med det så slutade han så vi kan hoppas på att det fungerar nu med. =)

En bild på havet i Brighton 2005

Våg





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback