Flygplans missar och bröllopsdag

Mamma som skulle landa på arlanda klockan kvart i nio imorse har ännu inte kommiot till Sveige, de missade planet i New York pga förseningar från Houston Planet till Sverige bakade ut när de landade, och då får de åka till Paris där de ska byta plan till Sverige och gissa vad som händer där, jo planet hem lyfter när de landar, så nu har dee suttit på flygplatsen sen klockan 11 imorse och ska lyfta om två timmar. Eftersom jag vill ill hummelsta så ska jag och pappa åka alldeles strax. Tar med en kortlek som vi kan roa oss med på flygplatsen. Det positiva med den här dagen är iallfall att jag fick vara ute i solen! Så nu har jag solat och blitt brun =)

Grattis till mamma och pappa somfirar sin 31 bröllopsdag

hjärta 25



Kommentarer
Postat av: Sandie

ÅH hoppas mamma kommer hem snart då!!!

Postat av: Karin

åå fint det:) hälsar grattis

2007-07-16 @ 20:16:01
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: Sandra

jobbigt att missa planet..hoppas hon kommer hem såsmpningom iaf..:)

2007-07-17 @ 01:41:44
URL: http://fashionbysandra.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback