Filmer

Har suttit och kollat på film hela dagen, tog en liten promenad och spanade in några tavlor, E valde ut tre hon skulle köpa, jag kollade på färg och en tavelduk, för nu ska det bli målat av! Sen så köpte hon godis också..jag åt bara lite! Känner mig duktig...

Filmer vi gick igenom idag: Material Girls, Music and lyris (den var bra) och så en general och en gentleman...

Imorgon får jag träffa min J, om inte skivan till hans dator kommer så han kan fixa den, då blir jag dissad och får vänta till på söndag, men det gör inget , han har väntat på den där skivan så länge nu...

Lycka   Glädje   Kärlek   Harmoni   Hopp   Tro

Nu väntar Bones..

Leguan
Denna fanns på vårat hotell i Brasilien

Kommentarer
Postat av: Karin

jag gillade inte music and lyrics så mycket..

Postat av: sanna

Lääskig ;P
Ha en bra dag!

2007-07-27 @ 10:44:13
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback