Jobbigt....och Chokladfondue

http://areturist.adeprimo.se/app/modules/imlib/fetchimage.php?app=450&id=599&x=401&y=156

Idag är datorn enbart jobbig, allting är segt, mailen kan inte skicka eller ta emot någonting. Virusprogrammet krånglar också...aja hoppas på en bättre dag för datorn imorgon, den behöver kanske sova lite!

På lördag ska jag laga middag åt Älsklingen min, min tur eftersom han lagade middag sist. Ska fundera ut vad det blir, något tips? Han älskar stark mat till efterrätt blir det Chokladfondue, kan man doppa kiwi i det tro, han gillar kiwi och vill gärna ha det när vi äter något med frukt, själv sitter jag ock läskas, kan tyvärr inte äta det. Jag kör mest på ananas -mums- Tar gärna emot förslag vad man kan doppa!

Nu blir det sängen med boken Sahara, är mega trött och har ont i huvudet. Jag blir aldrig frisk käns det som, är inne på tredje veckan nu...

Tjingeling! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback