Muttrar

Jag måste bara få muttra lite. Varför i hela friden ska jag börja bli sjuk med julen så nära inpå, det är inte schysst!
För övrigt har jag nu läst igenom, dte låter bra men jag har ingen inledning, jag har aldrig gillar inledningar. den här gången ska den vara kort, förra PM:et hade man en fråga, men det ska jag inte ha nu..tror jag.

Hmm ska spåna litee, enliten tanke rotade sig i min hjärna nu kände jag. Processkrivning = goda skribenter Så där ja då ska vi bara få den lite längre för s¨kort ska den inte vara!

Fortfarande ont i huvudet, vill få till den där inledningen så jag kan krypa upp i J´s knä och bli ompysslad och ta det lugnt framör TV:n hela kvällen, även med en kopp varm choklad.

presenten E fick

image304

image303

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback