Små konversationer

Sådana här småkonversationer förgyller dagen.

J´s Lilla Fryslort - Spanar In Elvis  säger:
du är bäst!
 J´s Lilla Fryslort - Spanar In Elvis  säger:
bara så du vet det
J säger:
tycker om dig

Wee nu kom Zingo in, när jag skulle ropa in honom så upptäcke jag en äcklig stank i luften, sniffar lite till och inser att det stinker surströmming och usch vad jag hatar den lukten, jag och D brukade sitta inne med stäng dörr och klädnypor på näsan medans vi åt vår egna mat, medans våra föräldrar satt ute på altanen och åt den illa lukande fisken.

Delfinfena

En bild från Brasilien, det jag egentligen tar kort på är en delfinfena, till min lycka så har jag fått sett delfiner ute i det fria inte bara på kolmården, är en stor delfin fantast. Ett av mina dröm resemål är till ett s tälle som jag inte kommer ihåg namnet på men där fick en simma tillsammans med delfinerna i havet.
Men eftersom bilden är liten så syns inte delfinfenan så det blir en fin bild på en båt.



Kommentarer
Postat av: egoina

mmm vaniljsås hade nog varit gott till! :)

Postat av: ~Johanna~

Fin bild =)

2007-08-18 @ 12:00:46
URL: http://sayitall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback