Popcorn, kalvar och böcker

Igår beställde jag 3 böcker, två av nora Roberts och så Magdalena Graafs; det ska bli ett sant nöje att döda dig.
Hoppas på att få dem snart, ska även fråga Älsklingen om vi kan beställa snart igen.

Snart är det dags för popcorn, ska testa mig på att göra dipp på turkist yoghurt, är ytters tveksamt, den luktar precis som yoghurt och youghurt smakar förskräckligt! Får göra ett litet test först, så jag inte slösar på dippen.

på vägen till J finns det två stycken jätte söta kalvar, försökte ta kort på dem igår,men en bil kom och störde dem så de vände sig om och gick iväg så det blev ett sådant här kort:

Kalvar

Får se om jag och J går in i hagen för att få ett närmare kort, det är ju hans kompisar de där, han brukar ju vara i deras hage och röja vid stängslet så de inte ska äta gräs där och komma emot stängslet. Så de brukar komma och nosa på hans grejer och följa efter honom för att se vad han hålle rpå med =)

Kommentarer
Postat av: Karin

han är en griffon! du kan hitta all info om honom på hans egna hemsida som jag gjort! finn bland länkar

Postat av: Karin

han är en griffon! du kan hitta all info om honom på hans egna hemsida som jag gjort! finn bland länkar

2007-08-10 @ 20:51:49
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: Egoina

tack det samma! sov gott :)

2007-08-10 @ 23:15:55
URL: http://egoina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback