nu är han här!

Nu är älskingen äntligen här, och så sitter jagg här, haha men han håller på och fixar med mitt tangentbord som tydligen inte vill fungera till min dator...så jag tänkte att när han ändå inte är kontaktbar kunde jag läsa lite bloggar och skriva lite själv!

Jag och J äter nästan alltid pastasallad när vi åker iväg på utflykt, något tips på vad man kan ha i, vi vill variera oss lite, jag funderar på att ha rostbiff och kyckling, men kom gärna med förslag! (Dock inte köttbullar, de innehåller laktos och det tål inte J)

Han har med sig den senaste beckfilmen så den ska vi se på ikväll, hmm känns konstigt att titta på beck utan att mumsa på nå gott, får se om j är gottis sugen =) Ska leva ett sund och fritt från onyttigheter Mån-Tor när jag börjar skolan igen! Lovar mig själv det, annars mår jag pyton.

nu ska jag krypa upp i hans knä och titta vad han gör!

Blad
Blad från Tomatplantan

Kommentarer
Postat av: sanna

Sura körsbär är grymma!!
Vad tycker du om Naturgodis då?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback