Målarfärg och en massa saker

Jag och mamma pysslar lite inför flytten, jag fick lite badlakan och dukar och så samlade vi ihop det jag skulle ha med mig i ett skåp och det sdom ska stanna kvar hemma i ett annat, det såg ut som ett bomnedslag där innan vi fått ordning på allt.

Sen så håller jag på att målar två tavlor, det är små presenterna till E och E, mina fyra närmaste vänner börjar alla på E kom jag på nu, två heter likdannt så då blir det till och säga J´s.

Det blir inget liseberg på tisdag, jag och J inåg att det har vi inte råd med så det blir bara kolmården och så får det bli liseberg nästa sommar, och jag kommar att E inte blev för sur,får gottgära henne på nått sätt, kanske åker dit och har med mig pappas popcorn och lite dipp nån dag då borde hon bli glad. Hoppas jag.

Idag är det andra delen av filmen om Elvis, intresannt att se tycker jag.

Blomma

Kommentarer
Postat av: Ellinor

mysig bild :D

Postat av: Linda

Jag såg också det där om Elvis. Det var intressant att se :D

2007-08-19 @ 13:57:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback