lite mera bak

Bakade en kaka till mamma och pappa och deras vänner till i lördags när de åkte ut i skogen för att äta surströmming, den blev väldigt god fick jag höra och så här lev den att se ut, ni får se den när den precis är klar och jag har inte bytt bricka så det är lite smet runt omkring.

Sacher

Idag har jag hunnit med mycket, gjort lite ärenden och så lade vi undan doppresenterna till lilla E
sen så unnade jag och mamma oss en liten bit glass -mums-
Ska sätta mig och skriva upp allt vi ska handla på fredag när vi shoppas loss på ikea jag och J

Gorilla
Gorilla på Kolmården, det här kortet kan jag inte ta åt mig äran av, jag var för kort för att nå över plexiglaset på buren så det är J som tagit detta kort.

Kommentarer
Postat av: amelie

mm gott!

Postat av: Karin

kakan såg mumsig ut:)

2007-08-27 @ 17:22:55
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback