Jag är sur

Jag är sur, sur sur sur, jävligt sur! Men anledningen till att jag blev sur är jag inte sur över, det är uppklarat, men han sådde ett litet frö av surhet i mig, vilket inte är bra för om det inte försvinner så kanske jag blir dum, och när jag är dum då är jag dum, dte bara flyger ur bitska och elaka kommentarar och jag bryr mig inte om vem som hör det.

Men va fan man kan ju inte sitta här och vara sur över ingenting! Men jag är ju inte långsint så det kommer nog försvuinna snart.

Kvällen ser ut som förljande, jag måste åka och hämta J sen ska vi åka på fest sen måste jag skjuta hem J, för han ska hämta sin bror mitt i natten någon gång. Sen så ska jag åka hem själv, skit kul (undrar om det är det här jag är sur över..) Mendte tycker jag inte att jag ska vara så dte tänker jag inte vara, men jag säger bara en sak, börjar J titta på klockan och säga att vi kanske ska åka hem för H kanske vill hem snart så ska han fan i mig fara dit peppar växer! För det här har han vetat om, så han kunde sagt nej till H. Han var ju iaflafall duktig och sa det till H sen att vi skulle bort och H sa att vi inte skulle stressa iväg. Sannas bil Sanna bestämmer när den åker...

Detta var ett bittert inlägg, ska strax fixa bilderna från gårdagen och lite till så ni får snart ett positivt inlägg att läsa..

Jag skulle kunna äta upp glassen jag har i frysen, den är god!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback