God morgon

Sitter här och väntar på att mina mackor ska tina så jag kan äta dem.
Kunde inte somn aigår heller sista gången jag tittade var klockan 03 precis som natten innan det, jag tror att jag hgar svårt att somna bara för att jag är själv, men idag kommer mamma och pappa hem igen så vi får se om dte stämmer.

Jag funderar på en sak, om jag ska psela in något vid klockan 00.05 ska jag då sätta datumet på idag den 12 eller imorgon den 13. I tv tidningarna så står det ju i dagens tablå, men det är ju en ny dag, boxern byter ju dag efter klockan tolv eller? Får väl sätta så det börjar att spela in två mi nuter i tolv på dagens datum då vet man ju att det går igång idag!

Idag är det sitta inne och spela spel väder, inte ens en liten prick av blått syns på himlen, allt är täckt av gråa moln.

Vattendrag

Kommentarer
Postat av: Egoina

haha. ja ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback