Båttur

Idag har jag mamma och två av mina syskon (med barn) varit ute och åkt båt, tyvärr förstördes dte hela lite av att min ena syster var sur och grinig så allt var fel och ja, blä. Men vi såg fin fina hus längst ån och en hel del nakna människor (det är festival här nu) Ungarna blev lite chokade och visste inte vart de skulle titta -skrattar-

Lite bilder från båtturen..
båttur


Jag har fått min dator idag, så den ska jag och pappa sätta igång med nu, jag blev lite förvirrad över att det var två sladdar som såg nästan likadana ut och jag vet inte vilken jag ska använda...

Lite godis att mumsa på medans man läser lite bloggar!

Godis 2

Kommentarer
Postat av: Karin

toblerone ju:)

Postat av: Citrin

Jösses, alla bilder på godis och kakor i din blogg gör mig sötsugen. ;)

2007-08-03 @ 21:56:16
URL: http://citrin.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback