Zingo tycker I allafall om mig..

gthy
Zingo sträcker sig över hela tangentbordet för att pussa och buffa på mig så jag blir glad igen...min sötis det där (min katt)

Har tjaffsat med J och blev så sur att jag struntade i att åka dit, vilket han kanske inte märkt än, men nu har jag ingen skjuts och jag vill ju dit egentligen, och jag blir så frustrerad över mitt jävla temperament och min envishet (i de flesta fall se jag envishetn som en positiv egenskap, men inte i det här fallet. Vi får se om han ringer när han märker att jag inte kommit. (han skulle ut och springa så han kanske inte skulle vara där när jag kom)

Fortsätter med mina photoshop bilder som för övrigt inte blir som jag vill!

Bilden ?http://www.pressbild.com/bildertillsalu/hermes/bild/hermes_02.jpg? kan inte visas, då den innehåller fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback