Tjejmiddag - suckar

tycker det är läskigt när det knakar så i nacken bara av att man vrider lite på huvudet...
har fortfarande inte blitt några snickers.

Åhh jag är så velig..en del av mig vill på tjejmiddagen på söndag och en annan vill det inte... men jag har redan bestämt mig och tackat nej, vi ska få hit våra gäster...från Karlstad. men anledningen är att jag inte har nån större lust att träffa två personer som ska dit, iallafall en ska dit. Men dte vore roligt att träffa damen som inte bor här längre..men aja. plus jag är snål nu och har ingen lust att betala bensin fram och tilölbaka ut i skogen och hem igen. Vill vara med min älskling hela helgen, får se om han har lust att vara med mig =)

nej nu blev jag på dåligt humör...

Bilden ?http://imagecache2.allposters.com/images/PM/PM_820390.jpg? kan inte visas, då den innehåller fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback