Regn = Mysigt...

Bilden ?http://eu2.inmagine.com/img/goodshoot/gs242/gs242018.jpg? kan inte visas, då den innehåller fel.


Jag tycker att regn är så mysigt, jag blir alltid på bra humör och får en väldans lust att mysa, sitta i soffan med en super bra bok eller titta på en film i älsklingens famn.
Idag får jag mysa framför datorn med lite msn prat med honom, samtidigt som jag samlar ihop all info till tentan, hittade som tur var kvittensen för att jag är anmäld. nu har jag sparart alla gamla tentor, ska kolla vilka jag redan har så jag får se vilka jag skriver ut, har ju ingen färg. Det negativa idag är att jag måste skjutsa ner mamma till jobbet på hennes lunch, för att jags ka hämta min systerdotter på dagis och i och med det så måste jag klä på mig redan vid lunch istället för vid 16. Mitt favorit plagg är pyjamas!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback