Påskäggsletning

Jag fick hela tre ägg igår! Och jag har kommit fram till att jag är sämst på att leta efter något =) Mamma var tvungen att säga att jag skulle vara kvar i köket, och J´s lilla rum letade jag igenom hur många gånger som helst, innan jag av ren tur hittade ägget.

Fick även påfyllning till mobilen av mamma och pappa -så underbara-

Idag så har vi träffat våra bekanta från Karlstad, var så kul att träffa dem igen. T är så super söt, gick och plockade blommor hela tiden, helt plötsligt hade hon huvudet i en häck för hon hittade en blåa långt där inne -skrattar-. A försökte kittla katterna, så söt.

Sov hos J i natt, åkte dit efter att vi haft påskmiddag här, och imorse (han är morgonpigg, vilket jag inte är) när han vaknade så hade jag tydligen stoppat honom fast jag sov (men han trodde att jag var vaken). efter ett tag gick han iallafall upp och jag sov som en stock, sen kom han och väckte mig och var så go som han alltid är. Innan jag åkte så stod vi och rätade ut ståltråd, de håller på coh sätter upp en ny gärsgård (Stavas det så där?)

Ska dit imorgon med, tycker så mycket om att sova med honom, och i natt sov vi görbra (vi sover i samma säng som är en 90 säng) båda två, ingen vaknade någon gång.

Bilden ?http://www.grevgott.se/images/easteregg.jpg? kan inte visas, då den innehåller fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback