Nyser och är seg..

Det blev ingen löpning idag utan cykling, för om jag skulle springa och sen cykla hem från kyrrgår´n skulle jag kollapsat, fört tyckte jag att cykling det var ju en super bra idé pga det som jag sa, men sen kom jag på varför jag HATAR och jag menar verkligen hatar att cykla, det går så långsamt och visst cykla snabbare tänker ni, men sörru det går inte för jag får så jävla ont i knänen så det går inte. Och så är det tråkigt att cykla, spec. eftersom J cyklar en sisådär 500 gånger snabbare än mig så jag ser hans rygg långt där frame och då går dte inte så bra att prata..Det var sista gånger jag cyklar som träning! Jaja jag har lite spagettiben så det känns ju lite bra och så var det kanske bra att jag tränade lugnt eftersom jag har ont i halsen nu märker jag...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback