Min Mys Fredag...

Som jag skrev så vill jag baka muffins på fredag, får se om de blilr så stora som jag vill ha dem...jag är fortfarande i önskemål om några tips.


Jag har bestämt mig för, att när jag kommer hem så ska pyjamasen på direkt, och att J ska komma hit direkt, sen att vi bakar och donar och så installerar han backpacker 3 till mig sen spelar vi det och mumsar på muffins...sen på kvällen äter vi spagetti Carbonara eller något annat gott om han absolut inte vill ha det. Sen så blir det mera mys framför tv:n då det är CSI och Criminal minds, J gillar inte criminal minds så väldans, så han kan ju få ta med sig en film vi kan kika på, om det inte går någon på canal +


Sådär ser min önske fredag ut, kan du uppfylla den älskling?

Young man and woman cuddling in movie theater, close-up, rear view photo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback