Gungstolen är min!

Gungstolen är min! Den gick att skruva i sär så jag får följa med och hämta den!! Blir nog när Bebben kommit, och den kommer snart!!

Idag har jag pluggat, som vanligt denna vecka, ska bliå skönt när det är över imorgon, jag har till och med marddrömmar om skiten, att jag kommer för sent och missar allting. Så mamma lovade att hon ska ställa klockan och se till att jag kommer iväg. Bussen går klockan 06.00 tror jag måste kolla då det inte är nån dum tid som 05.55 (vi har sådana busstider ja...) så jag är vi skolan en timme innan tentan börjar, jätte drygt, MEN jag hinner virra bort mig och hitta rätt i tid och så hinner jag vakna till ordentligt så hjärnan blir på tipp topp! Den andra bussen passade inte och jag hade ingen lust att åka bil med en av mina kurskamrater.

Så snart ska jag lägga mig och sova, det är tur att jag är lite trött, annars blir det inte många timars sömn..Fast jag kommer väl läsa igenom vissa saker tre gånger till, vill ju inte kugga det första jag gör - Usch hemska tanke!

(Jag vet att världen inte går under då, och att det bara är att göra om, men ändå)



Idag har det varit premiär för min nya gråa klänning, ett problem bara, banden är för långa, så mamma ska korta av dem. Men jag fick gå och dra upp klänningen hela tiden så jag inte gick och visade hela bh:n, fick en glass av henne idag och två munkar..åh så goda de var!
Bilden ?http://eu2.inmagine.com/img/Photodisc/pdre053/pdre053237.jpg? kan inte visas, då den innehåller fel.
Bilden ?http://eu2.inmagine.com/img/stockbyte/sbcore07/73502cor.jpg? kan inte visas, då den innehåller fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback