bjubb

Har bjubbat lite hela dagen, är lite kinkig håller på och blir sjuk, eller ja jag är typ precis bredvid målsnöret...fast det heter kanske framför.. svamel svamel så har det varit hela dagen. Haft ont i huvudet hela dagen och det blir ju inte bättre av att det är så kallt ute att man huttrar så hjärnan skakas om....nu ska jag ta näsdroppar så jag kan andas något i natt eftersom jag inte kunde det i natt vaknade hur många gånger som helst... som sagt jag är bjubbig idag

Imorgon börjar jag kl 8 suck och stön, betyder att jag måste gå upp kl 05.55 ((knäpp tid jag vet)) sen är jag ledig i en hel vecka =)

Men har iallafall haft en massa mysigt planerings prat med mammsen...och så invigde vi pappa i planerna också =)

Bilden ?http://www.castleware.com/ProductImages/baby-pillows.jpg? kan inte visas, då den innehåller fel.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback