Äpplejuice!

Himlen har varit blå idag och vad har lilla jag gjort, som vanligt när det är fint väder så sitter jag först på bussarna kl 11 och sen i en föreläsning-/seminariesal till kl 16 och sen buss till klckan 17.30 sen är det dags att byta om och börja laga mat...sen är kvällen här! Men när jag är ledig sörrni då är h9imlen grå, det blåser och så småning om så börjar det regna! -SUCK-

Nu sitter nog J och äter, han svarar inte längre på msn, jag som tänkte plinga...får göra det om en stund.
idag är det TopModel. innan dess spelar jag in Roomservice, för pappsen kollar på handboll.

Men det bästa som hänt idag är att jag hittade en god ÄPPLEJUICE! min favorit av alla juicer är BRAVO Äpple/päron, men den får inte nån affär i hela staden in, och nummer två är BRAVO Äpplejuice, me inte den hller får de in, så jkag hoppas och hoppas varje vecka att det ska finnas, men icke, och alla andra äpplejuicer har smakat blä, men nu har jag hittat en BOB Äpplejuice!

http://www.skanemejerier.se/webit/bilddb/objektvisa.asp?idnr=mreIjlBmsKYJToxUEnOT4JH4sIqqmXPWCboYL7tsMAmYLFZQQBNTDOTAOGo1http://www.skanemejerier.se/webit/bilddb/objektvisa.asp?idnr=RfDpUFBF6XpJ7exM7qAOhvHGfcjNiSc55gYaJg5eIO34KvKM41mM1NWDdGAD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback