En liten lista

En lista jag hittade hos Izza

Jag har insett att min senaste kyss... var i köket
Jag lyssnar på... magkänslan
Du mår bäst när du... känner kärlek både hit och dit, solen skiner och inte har så mycket att tänka på
Stockholms bästa stadsdel är...har inte utforskat alla än, återkommer
Jag pratar... lite för mycket ibland.
Jag älskar/tycker om... böcker, godis och min familj
Min bästa vän(ner) är... extra speciella
Min första riktiga kyss... var pirrig och mysig
Jag avskyr när folk frågar...
Kärlek är... livet och lyckan
Någonstans, tänker någon... en tänke till dem som behöver det
Jag kommer alltid att vara... lätt att avläsa
Jag är hemligt förälskad i... ingen
Sist jag grät var... lite mer än en vecka sedan
Min mobiltelefon är... vit och sprucken
När jag vaknar på morgonen... går jag upp på en gång
Innan jag går och lägger mig... försöker jag lösa ett ord på korsordet
Just nu tänker jag på... hur jag ska mysa till kvällen
Bebisar är... underbara
Homosexuella är... människor
Blondinbella är... en bloggerska
Ikväll ska jag... fixa lite onsdagsmys, titta på The big bang theory och Sveriges mästerkock

I morgon kommer jag... jobba
Jag vill verkligen... ha en hel dag till planering och doning i klassrummet




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback