Lek med kameran


Happy days uppdrag var att leka med kameran och inte bry sig så mycket om det blev suddigt eller inte.
Jag tänkte direkt på denna bild här nere som jag tycker är så härlig och fin trots sitt sudd.



Här fångande jag regndropparna





Manuella inställningar är tagna men jag har inte hunnit skrivit dit vilka inställningar det var. Bilderna var redan uppladdade.


Två bilder fårn mobilen får också vara med




Att ta bilder i bilen är inte det lättaste ibland, men jag tycker bilden blev härlig.

Kommentarer
Postat av: Josefin -Happy Days- Följ min fotoskola och vårt husbygge!

Åh vad mycket kreativa bilder, i olika tappningar och det är så roligt att se att du lekte loss med kameran! Mina favoritbilder är nr 2 och den sista, Så vackert med dropparna och bokeh i bakgrunden. Sen gillar jag färgskalan i den sista bilden, suddigheten och bruset som samspelar så fint! Länkar!

Postat av: Nea

Jag ser att du också har gjort Josefins läxa, vad kul!:D

Min favorit av dina bilder är nog den sista. Tycker att det passar med bruset, även om jag oftast inte gillar brus i vanliga fall. Gillar färgkombinationen också.

Kram Nea på palomitas.blogg.se<3

2011-08-02 @ 19:51:58
URL: http://palomitas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback