Sex timmar kvar

Om sex timmar ska jag lämna in det som jag hitills skrivit på min vetenskapliga förankring!
Ska nu sätta igång och skriva in en massa, känner att det känns lite lite just nu.
Dock så väntar jag faktiskt på fyra avhandlingar som jag ska använda.

Just nu har det blivit lite av den där kaosen jag inte ville ha, jag ville först leta info om det och så skriva sen ta nästa grej, men det blev inte så när det jag tänkt inte fanns. Tror dock att jag började strukturera upp det igår, bara hoppas att det fortsätter så.


Kommentarer
Postat av: Helena

Vilken fint höstig bild. :)



Jo den med havssalt har jag smakat, tyckte dock att den var lite tråkig, och lite väl söt. :P men så har jag ju blivit lite kinkig också i och med att jag smakar så mycket choklad, lite svårflörtad med smaker... :P

Postat av: JUNO

fin bild:D

2009-10-29 @ 14:20:40
URL: http://jjuno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback