Björnbärsmuffins, ost och kex

Känns som att jag har fyltt år hela veckan. Tjyvstartade lite i tisdags eftersom jag var så sugen på en mars.
Sen födelsedagen var som jag skrivvit om tidigare en helt underbar dag. Igår var det skola (efterom jag fyllde hade jag inte läst någonting, men det löste sig, med hjälp av J och K) och på kvällen skulle jag och E simma samt ta en fika och så fick jag en present ett par Hanky Panky trosor (mina favoriter) i en snygg aprikosorange färg.

När vi var på väg till badhuset körde det förbi en polisbil i fullfart och svängde in till badhuset, nyfikna osm vi är gick vi fort fort dit. vi hörde tyvärr inget av vad som sas men såg de prata med badvakten och en kille, samt en annan kille som kikar ut åt flera gånger. Vi gick och hämtade ut biljetterna till Buddy Holly och så hoppade vi i det iskalla vattnet ( innan en snabb dusch i en iskall dusch) eftersom uppstådelsen med polisen och att vi hämtade biljetterna blev det inte så lång simning eftersom vi skulle ta en glass innan kiosken stängde. Väl där så kom det en tredje kille och började slåss med badvakten så polisen fick komma ytterligare en gång. Spännande kväll. 

Idag ska jag baka till kalaset imorgon (bakade en kaka i onsdags med den blev misslyckad måste stå fel i receptet. men den var god och äta (dock inget man bjuder på)
Ikväll blir det ost och kex. Ska gå och handla nu, eftersom jag bakat slut på alla ägg så det inte räcker till muffinsarna 


Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

mums för muffins av alla de slag =)



VAr skulle du vilja resa med sambon då?

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback