Frukost

God morgon!
Har mailat iväg två mail nu om att de ska registrera om mig, hoppas att de gör det snabbt!
Första föreläsningarna igår kväll, de var nog intressanta jag hade kanske fattat mer om jag hade läst det som skulleläsas till föreläsningen, men det har jag ju inte kunnat. Ska nu luska ut när seminariumet är, det håller iallfall på till 20.00 och så skulle jag prata med läraren efter så jag får nog åka hem 21.10 då med. Märkte att jag behöver rota fram min reflex nu, jag syndes ju inte alls i mörkret, tur att jag hade reflex på busskortsgrejen.

Idag blir det till att jobba, skönt! Nu ska jag göra gröts och äta frukost framför TV:n

Kommentarer
Postat av: Marias Kakburk

TACk snälla:)



Hoppas att du får en härlig kväll:)!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback