En Ny vecka...Sista veckan

Måndag morgon, en helt ny veckan och jag kan säga att jag längtar så  mycket tills den här veckan är över!

Imorgon är det examination i delkurs 1, ska opponera på en annans arbete, ska titta på dte nu på morgonen. Sedan ska jag skriva två små arbeten som ska in.

På torsdag är det examination i Delkurs 2, ett muntligt. Känns skitläskigt på det sättet att hon vecklar in frågorna och ställer dem på de konstigaste sätt man kan tänka sig. Annars är det lugnt, vi ska gå igenom frågorna på onsdag.

Skulle gå upp klockan 7, J väckte mig när han kom hem från träningen, men oj så trött jag var! Kom inte upp förän tjugo i åtta. R kommer alltid och hämtar J när de ska träna och jag gillar verkligeninte hans bil, den låter så jäkla mycket att jag inte kan somna om förän de åkt och ibland är han tidig som i dag så då står han där utanför fönstret och brummar. (Bilen alltså).




Kommentarer
Postat av: Marias Kakburk

Tack:)

Postat av: Marias Kakburk

Tack:)

Postat av: Vanessa

SV: Ja, verkligen. Jag håller på med photoshop i skolan vädligt mycket. Jag kan rekomendera ett annat prgram som vi också håller på med som heter Lightroom, det är ännu bättre än Photoshop. Eller båda är bra på olika sätt.



Tack, jagska verkligen försöka hihi!

2008-11-03 @ 11:07:06
URL: http://vanesso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback