Städar för fullt!

Mitt skrivbord hade en än gång lyckats med att se ut som ett bombnedslag, jag fattar inte hur det blir så =P

Har suttit och hålat en hel bok, så nu slipper den ligga på skrivbordet och man riskerar att putta ner den så alla sidor hamnar precis hur de vill!

Jag ska skriva en lite kom ihåg lista och ha den någonstans på ett bra ställe (vart nu det är), för jag lyckas alltid glömma att mina papper ska med hem till Mamma och pappa där jag har mina lådor. Sedan är det sådana här komma ihåg att köpa saker som man alltid glömmer...

J är iväg och handlar sirap till snickersen, för dte hade jag glömt, så nu måste jag öka på lite så han kommer tillbaka och ja gär i full gång med städningen som jag lovade!

Tjingeling på er!

Kommentarer
Postat av: Karin

älskar den låten:)

Postat av: Karin

tack:) hoppas städningen går bra!

2008-05-05 @ 21:11:25
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback