God morgon

Vaknade idag av att det lät som att det gick någon i lägenheten, tänkte först att det var någon på trappen eftersom J redan hade åkt, men jag vänder mig om och kollar iallfall och där´gick sötnosen förbi! Snacka om att bli förvånad, men han var bara hemma och hämtade sitt leg, han skulle nämligen till kumla fängelset. Hoppas han har det kul!

Ikväll ska vi testa på att äta bönor, får se hur det smakar...

Ska läsa igenom det vi skulle läst till gårdagens föreläsning idag, sen blir det till att leka lite med några foton jag tog på min och J´s underbara promenad i söndags. Imorgon åker vi kanske till marieberg, ikea med J´s syster och mor.. Jag tänkte att vi kunde passa på att handla på coop forum då...måste nog smsa E och fråga vad hon ska ha för sås..

Jag skulle ju skriva en kom ihåg lista där jag bla skulle skriva upp vad jag glömde handla på ikea, men nu när jag tänkte göra dte har jag givetvis glömt vad det var!

Ha en trevlig dag i solen!

image491


Kommentarer
Postat av: Emil

Tack detsamma :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback