Hjärteplättar med glass!

Har nyss ätit, det blev hjärteplättar med glass! Inte var dag vi äter glass till!

Blev väldigt fundersam här förut och undrade vart 17 J kunde ha gömt mitt paket men jag letade inte, letar aldrig efter paket! Eill slut kunde jga inte hålla mig utan frågade honom vart dte fanns och han svarar: "Har du varit och letat?" Se där vad han tror om mig. men jag lovar och svär att jag inte har letat.

Om en stund när maten har lagt sig till rätta så ska jag träna lite =) Men  J som en general som står och säger åt mig vad jag ska göra! Får alltid sådana skattattacker och det resulterar bara i " Det där är inte jobbigt gör 10 till"

J spelade upp massa låta från olika filmer för mig och så skulle vi se hur många rätt jag hade, jag hade 6 av 38 rätt!

Satte ribban för pappa nu, mitt msn namn är just nu " Frukost på sängen imorgon. Pappa glöm inte mamma!" och så sa jag att jag ska f scones, så vi får se vad mamma får =)

image433

Kommentarer
Postat av: Erik

Grattis på födelsedagen! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback