Fotboll och drömmar

Nu är det fotboll som är på och mina öron riktas ditåt. Nu innan matchen blir det lite pysseldrömmar. Inbjudningskorten till inflyttningfesten är dte jag filurar på! Ska ju bara göra tre stycken så det blir ju inte så dyrt. Får sedan titta på vad man har hemma. Ska skissa upp lite av mina idéer så får J komma och tycka och tänka. Haha ja jag planerar redan nu, fast vi inte har inflyttningsdatum förns den 1 sep! Hjälp oss att hålla tummarna för att lägenheten kommer bli uthyrd innan den tiden!

Lägger in bilder på hur jag tänker mig sen


Kommentarer
Postat av: Anonym

Och jag ska hem nästa vecka igen smask smask Den glassen tror jag kostade runt 120 kronor.

Postat av: Madde

Smultronstället har glass i alla prisklasser. Du kan köpa en "vanlig" våffla med tre kulor eller sätta dig i restaurangen (vilket egentligen är ett måste). I menyn finns glass från ca 40-50 kr upp till den största som ligger strax över 300 kr (sjukt mycket glass som får delas på mååååånga).

Kul att du gillar mina tårtor!

2008-06-18 @ 21:59:50
URL: http://maria-madeleine.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback