Termosmugg

Sitter och tittar efter en billig, bra och snygg termosmugg. Billig hittar jag, bra ser den ut att vara men nå vidare snygg var den inte! Någon som vet var man kan hitta en snygg termosmugg, inte en vanlig termos utan en termosmugg.
kom fram till att nu måste jag kanske åka buss klockan sex på morgonen igen, då kan jag göra en smoothie att ta med mig eftersom jag måste tvinga i mig frukost vid den tiden, det smakar inte gott!

Har velat om en kjol ett tag nu, och så igår kom jag på att jag kanse hade kvar pengar från mormor som jag fick i födelsedagspresent, så jag ska nog gå ner på stan och testa den. Har inte vågat pröva den ifall den skulle sitta bra och jag inte had pengar.



Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

tack=)

bjuder du?

Postat av: ..:Sarah:..

yes denjag menar.. tackar=)

2008-07-11 @ 16:54:56
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback